Underland

Den här veckan har varit ganska underbar!
Jag har varit extra kär och extra glad och det har varit så mysigt!!!
Jag behövde en riktig mysvecka! Fett najs! ;)
I söndags lagade jag middag åt Rickard, Fransen och mig själv. Det blev FRITERAD KYCKLING och majsbröd!
Heeelt okej blev det! Mer kryddor nästa gång bara.

I tisdags åt vi middag på en indisk restaurang med Carlings-gänget! Maten och sällskapet var asabra!
Lamm Tikka Sizzlar = Awesome!
Gårdagen spenderades i Stockholms butiker tillsammans med Joanne! Vi shoppade lagom mycket och hade jättetrevligt! Jag testade parfymen Princess av Vera Wang, en parfym som jag jättegärna ville ha när jag bodde i England. Det blev dock aldrig av att jag köpte den. Min halsduk luktar så jävla gott även idag att jag nog behöver den...
Klockan 18 mötte vi Lisa utanför Söderhallen för att gå på bio! Alice i Underlandet! Den var fantastiskt välgjord och stämningen i filmen var precis som den borde vara! Magisk och mörk i sann Tim Burton-anda!
Det enda som var lite synd var att storyn och upplägget kändes lite för barnsligt. Narnia-stajl, typ...

Inatt föddes Josse och Pers lilla Mocha Cub!!! Det blev en assöt liten pojke som heter Oliver! Grattis och välkommen till världen!!! Jag är så glad för deras skull!

Ikväll spelar Charlie Skaville i Stockholm och jag missar dom IGEN!!! Jag missar alltid deras spelningar... Dålig groupie... Jag väntar på att Rickard ska ringa mej och berätta hur det gick!

Det har varit en extremt stressig dag på jobbet idag. Jag har inventerat alla våra jeans och de är inte få direkt...
Galet många!!! 107 modeller och färger, MINST!!! Det är iaf så många jag räknat till idag. Är inte helt färdig än...
Imorgon är jag ledig dock. Då ska jag till Järna och bli klippt!!! Det ska bli spännande! Vi får se hur det blir, nåt spejsat lär det bli.

Sen blir det grek och spår! Äntligen är OS slut!!! *happy face*



Kvällens soundtrack: Reel Big Fish's coverversion av Story of my Life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0