Jag är ju egentligen lyckligast i världen, ju...

Jag kanske suger lite på att uppdatera, ja, som min kära vän Tove så vänligt påpekade ;) (som för övrigt väckte mej med ett superglatt sms där hon berättade om sina h&m-fynd klockan 07:40 imorse ;)). Jag bloggar som sagt varje gång jag jobbar natt, vilket JAG tycker är ganska bra jobbat för att vara mitt otroligt odisciplinerade jag.
(Missförstå mej inte! Jag älskar Tove!!!)

Jag har känt mej lite jobbig, pms-ig, frustrerad, abstinensig, kär, glad, vårig, arg, ledsen och lycklig om vartannat de senaste dagarna... Jobbig och förvirrande kombination, inte bara för mej utan kanske även för min älskade boyfriend, antar jag... Förlåt, älsky... Har inte känts som jag kunnat styra mej själv. Dags att ta tag i tyglarna och styra upp en förbättring!

I lördags var det storparty i Grusåsen! Det var jättekul ända tills jag gjorde en repris och däckade vid midnatt... Jag suger på att festa! Nästa gång (på lördag) blir det mindre sprit och mer energi! Jag fick höra en hel del smaskiga detaljer dagen efter, dock!!! Jävlaranamma!

Vi har börjat få in jättefina grejer på Carlings nu! Har lagt undan lite smått och gått till nästa löning! Bland annat ett långt loosefitlinne, en blå vct-jacka och ett par Dieseljeans i modell Krooley till Rickard!
Igår bestämde jag mej för att det räcker med jeanssnatterier i vår butik och la in alla brallor, utom en storlek i varje modell, på lagret. Fan ta alla dom som inte kan hålla sina äckliga kladdiga jeansstjälarfingrar i styr!!!
Tobbe och jag bestämde idag att det är hög tid att vi testar att ta in lite DePalma i vår butik! Vi tog lite tishor, linnen, shorts och jackor från Umeå och Bergvik.
Kommer att finnas inne nästa vecka! Sväng förbi och ta en titt för fan!

Imorgon är jag ledig. Då ska jag sova, ha medarbetarsamtal på Carlings, mysa (och kolla på Lost?!) och ringa Josse så att vi kan bestämma ett datum då jag kan åka till Västerås och hälsa på henne och Oliver-bebisen!!!

Nu ska jag äta lite godis (inte för 100 kr) och kolla på filmen om de blå pantrarna (Avatar) som jag precis fick av min kära assistentkollega Patrick!

Kanske bloggar igen senare i natt... Vi får väl se om blogg-musan knackar på dörren till hjärnkontoret (.....)

Freda ur!

Kommentarer
Postat av: Tove

HATAR TATTARTJUVARNA SOM ALLTID (NÄSTAN) ÄR MEDELÅLDERSMÄN!! pinsamt!!

GAH!

2010-03-17 @ 22:23:45
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0