Vårens fripp.

Våren är på väg!!! Nu känns det tydligare än det gjort på hela året!!!
Man mår så bra av att vara ute och promenera i solen med solglajjerna på näsan och lätta Converse på fötterna (INTE de ultimata skorna att trippa runt i på det isiga underlag som nu råder).

Idag fyller kära Tove år!!! Grattis grattis, lilla pussunge!

Idag hade vi vår regionschef i butiken. Han hade medarbetarsamtal med butikschefen och jeansansvarige (Tobbe och mig). Det var väldigt trevligt och givande!

Jag har som bekant skaffat mej en ny frisyr! Jag trivs som ett sjöodjur i vatten med den! Snaggat, rött och punkigt blev det!

Jag fick ett jättegulligt sms av min fina boyfriend idag! Jag blev så glad som man blir när man känner sig riktigt älskad och kär och solen skiner och ugglorna hoar!

Resten av veckan ser jag fram emot!!! Imorgon är jag ledig! Då ska jag ta mej i kragen och MÅLA!!! Så det så! På fredag ska jag till naprapaten på morgonen och sen till Carlings och jobba! Sen på kvällen är det final i På Spåret!
Ledig lördag och söndag och antagligen blir det väl fest på lördagskvällen!!!
Kul kul kul!!!

Min nya frisyr
Close up...

Det är mycket rödare egentligen
Nya frippan, färgen är mycket rödare IRL.


That's it for now! Tack och hej, leverpastej!


Kommentarer
Postat av: Tove

du suhuuuger på att uppdatera missy!

2010-03-16 @ 19:45:05
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0