Klockan 04:23

Okej, klockan är kvart över fyra på natten och jag har precis kollat klart på Avatar.
Fan... Jag gillade den! Det var precis en sån film som jag hade kunnat obsessa över back when jag var lite mera nördig... Den var ju jättefin! Bra gjord, bra (om än lite klyschig, som sig bör) story, bra skådisar. Fin, Pocahontasig... Lixom.
Och ni som tycker de blåa ap-pantrarna är fula, tjaa, ja, men de är jävligt vackra oxå! Lite småheta och vilda typ... Haha.
Sa jag att klockan är... 04:19 nu?

En sista grej innan jag blir avbytt:
Till er som har Facebook!
Jag har startat en grupp för vår Carlingsbutik, gå med i den genast så är det inte så pinsamt. Vi bara har 11 medlemmar so far... Jag vill ha MÅNGA!!! Men det kommer hoppas jag, med lite pock och lock och sånna trevliga killar...

Näpp, nu ska jag sova lite!
Gonattmorgon!

Kommentarer
Postat av: Joanne

Jag blev medlem i Carlings-gruppen!



Haha, så det var därför du var uppe så sent i natt! Undrade lite eftersom du var uppe så länge som mig och jag var ju ute och festade ju.



PÅ lördag träffas vi o festar tycker jag. pussar kramar!

2010-03-18 @ 22:50:09
URL: http://likejoanne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0