Ett typiskt söndagsinlägg

Söndagar är softa.
Även om man jobbar natt andra halvan av dagen.
Rickard och jag hade en jätteskön förmiddag med mys, prat och thai-anka.

Igår hade vi en soft tacokväll hos Joanne. Inte mycket till fest eftersom alla var så trötta, men trevligt var det! Imorgon ska Marre och jag mötas upp och handla ihop lite så vi kan laga middag med grabbarna! Det ska bli mysigt! Får se bara hur vi ska lösa veggokonflikten ;) Finns det grisar gjorda av gräs?

På fredag ska jag till Västerås och hälsa på Josse och Oliver!!! Det ska bli så kul att se den lille valpen! Pratade med gamle goe George från Croydon på facebook idag! Det var fan mer än ett år sen vi snackade! Jag informerade honom om att Princess fått en lillprins. Han var väldigt glad för hennes skull i alla fall!
Födelsedagskalas hos Kicki på fredagkvällen dessutom! Superkul om allt klaffar!!!

Ska se om Anneli lägger över nån film på min dator snart, så man kan fördriva lite tid i natt.
Hon snackade lite om "The Box", vi får la se!

Nu ska jag läsa! "Den förlorade Symbolen" har hookat mej tror jag!!!

Tråkigt inlägg, men VAD ska man göra?

Pussen och pussens mamma ;)
(stulet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0