Gul såklart.

Goder afton!
Ännu en natt på jobbet. Ännu ett inlägg.
Idag har jag jobbat med Tovan på Carlings. Vi hade det mys-kul som vanligt!
Har precis skriv-skajpat med Camilla!!! Det var svinlängesen vi talades vid. Vi har bestämt skajp-dejt imorgon.

Jag har fått asaont i ryggen. Min högra filé har typ snört ihop sej... Det gör djävulskt ont ända ut i naglarna.
Måste gå till företagets naprapat vid första bästa tillfälle, tex på tisdag.

Idag missar jag till min bittra förargelse Johans födelsedagskalas. Det hade varit kul att vara med och fira.
Ach ja... det kommer väl fler kalas framöver.

Ser fram emot att leka med min Jill imorgon!!! Saknar henne, som tidigare nämnt, jättejättemycket!

Eftersom den här vintern inte verkar ha nåt slut har jag till sist förlikat mig och beställt ett par vinterdojjor.


Nu slipper mina stackars fossingar frysa tårna av sej!

Oh, förresten! Gissa vad jag småkäkar på då!? Lindtchoklad med Crème Brûlée i, såklart! Ah-mazing!

Kvällens soundtrack: "Talk dirty to me" -Reel Big Fish's coverversion.


Kommentarer
Postat av: Marooo

sweet lookin shoes mate!



Vad sägs om en spel- eller filmdejt med kaffe och skitsnack snart? =)

2010-01-31 @ 22:57:28
URL: http://steeldrops.blogspot.com
Postat av: Tove

very nice Cat! När kommer dessa gulingar (HAHA!) hem till dig? kram

2010-02-02 @ 10:22:06
URL: http://tovelicious.blogg.se/
Postat av: Cat

Marre: JAAAAAAAA TACK!!!!! Snart snart snart!!!

Tove: Snart snart hoppas jag!!! :D

2010-02-02 @ 16:46:10
URL: http://smellslikecathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0