Jag SUGER!!!!!

JAG ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!!!

Som jag tidigare nämnde skulle Rickard och jag till Tove och David på middag ikväll.
Men så blev det inte.
Jag hade en underbar morgon tillsammans med min älsky, sen promenerade jag iväg till Sydpoolen för att möta Jill och Marre. Vi åt hamburgertallrikar och räksallad, sen ångbastade, torrbastade, bubbelpoolade, duschade, solade, simmade, hårinpackade och glassade vi och hade hur mysigt som helst.
Såg fram emot kvällens middag som fan.

När jag kom hem satte jag på kaffe, ringde David och frågade vilken tid vi skulle komma och sånna saker.
Jag satte mej och började sminka mej, sen när klockan var kvart över fem ringde min chef på assistansbolaget och frågade var jag var nånstans.

JAG SKULLE TYDLIGEN JOBBA NATT IDAG!!!!!

Skulle vart där vid fem. Jag fick totalpanik och frågade om han skämtade med mej och svor som en sjörövare när han inte gjorde det!
Jag har ALDRIG missat att jag ska jobba förut!!!

Det var bara för mej att packa ihop grejerna och kasta mej till jobbet och samtidigt försöka få tag på David och Tove och Rickard.

Fy FAN vad ledsen och arg jag är!!!

Jag ber tusen gånger om ursäkt till er för att jag är så jävla klantig!!!
Jävla SKIT!!!!!!!!!!!
Jag har aldrig varit så arg och besviken och skamfull förut.
Förlåt förlåt förlåt!!!!!

Jag har verkligen sabbat hela kvällen för alla, inklusive mej själv. Hur kul känns det att ha sett fram emot den här middagen hela veckan och varit helt inställd på en supertrevlig kväll och sen tvingas gå och jobba natt!!!
Fyfaaaaan........
Jag har skrikit, svurit, gråtit och kastat saker omkring mej.

FÖRLÅT.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Du är ändå världens finaste person! <3

2010-02-28 @ 14:47:19
Postat av: Cat

DU kan va!!! <3<3<3

2010-03-02 @ 10:37:22
URL: http://smellslikecathrine.blogg.se/
Postat av: AN

2010-03-03 @ 15:09:20
Postat av: Anna V Sjöberg

Stackars dej! Tur att Du hann mysa lite på Sydis innan.

Älskar dej!

Pussar mami

2010-03-03 @ 15:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0