Helgen är planerad.

Hello heey!

Jag dricker vanilj-te, lyssnar på Animal Collective och ritar lite.
Jag var och klippte mej igår, hade grand plans på en ny cool fripps när jag gick och lade mej kvällen innan.
Vaknade och bestämde mej dock för att play it safe med en vanlig uppklippning...
Nu har jag ångrat mej igen och troligtvis bestämt mej för att gå till en duktig frisör som kan ge mej det jag vill ha.
Har ställt in mej på nån slags snaggad på ena sidan, lugg och långt på diverse ställen på skallen.
Det ser jävligt bra ut in my mind, men vem vet hur det skulle bli irl?
Jag har aldrig varit feg när det gäller mitt hår (förutom igår dårå), varför inte bara köra?!
Nån som har ett tips på en bra frisör?

Jag ser fram emot helgen!!!
Inte bara är jag ledig, det händer även en massa roliga saker!
Imorgon (idag) är det fredag, hem på morgonkvisten, duscha, fixa, mecka, kanske luncha med Rickard och hans mamma, jobba på Carlings till 18, sen middag med grabbarna minus Fransen, kolla Lost med älsky.
På lördag ska Jill, Marre och jag mötas utanför Sydpoolen för att relaxa, basta, simma och mysa. På kvällen bär det av till the Chaucas' för middag och umgänge!
Söndag är ganska blank än så länge, eventuellt kanske man försöker sig på att fritera lite kyckling!?

Detta är det mesta jag haft inplanerat på länge... I vanliga fall föredrar jag att inte planera för mycket.

I'll just follow the white rabbit...


Kommentarer
Postat av: Tove

baabe! vi får boka om helt enkelt. :) Puss

2010-02-27 @ 18:49:04
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0