Katamarikossägg

Jaa hej hej, sa jag!
Jobbar natt.
Har varit ledig två dagar nu och har spenderat det mesta av den tiden med att skissa och måla och kolla på crappy matiné-tv. Ganska så skönt faktiskt!
Igår var jag hemma hos Jill och vi målade inte, internetade, åt, mobilfipplade och skrattade.

Jobbar på Carlings imorgon med Tovish! Hennes man David var inne och hälsade på mej i söndags! Vi stod och pratade och hade trevligt i typ två timmar! Det var den snabbaste jobb-söndagen någonsin! :D

På tal om Tove så berättade hon till min förargelse att Fall Out Boy har splittrats... Det gjorde mej lite ledsen.

Och på tal om imorgon så är det den 11:e februari och det betyder att Marika fyller år!!!
Grattis grattis grattis!!!

En födelsedagsfest är verkligen mer än att fundera på!

På söndag är det Alla Hjärtans dag.
En dag som jag alltid fnyst åt (mest av bitterhet, i guess).
I år är det första gången jag har en anledning att göra något av det.
Jag planerar/förväntar mig inga underverk, men nånting vore kul. Jag har funderat lite. Får väl se vad jag kommer på. :)

När jag tänker efter har jag faktiskt inget intressant eller inspirerande att skriva...
All min kreativitet har gått åt till att måla och tänka.

Det får bli nåt mindre tråkigt nästa gång.

Oh, jag älskar mina gula vinterskor btw! De är varma, sköna och jag känner mej som ett dagisbarn i dem! Perfa!!!

Vår... kom kom kom!!!

/Cat


Kommentarer
Postat av: Katamariko

Wiiiiiiie...! Finns inget bättre än [att känna sig som ] ett dagisbarn! Gummistövlar och vattenpölar = Grrreat haha förevigt dagisbarn, fats jag aldrig gick på dagis...



Happy Valentines Day!! Se, nu blir det andra bullar :D

2010-02-12 @ 23:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0