Must be a Treeman

Tjaa, sitter man ändå vaken kan man ju...
Blogga igen?!
Lyssnar på Animal Collective på låååg volym.
Jag älskar den här musiken! Den är sepe-knark-flummig, asskön och inspirerande!
Bara låttitlarna är sepe-knark-flummiga, assköna och inspirerande!
Eller vad tycks om:

Meet the Light Child
Flesh Canoe
Penguin Penguin
A Manatee Dance
Lion in a Coma
Who Could Win a Rabbit?
In the Singing Box
Peacebone
Leaf House

Ni som inte får upp balla bilder i huvet av dessa titlar avrekommenderar jag att ens lyssna på själva musiken.
Den är flummig!

Dessutom  påminner musiken mej galet mycket om min favoritbok jag hade som barn, som går på bio som FILM och jag vill SE den!!! Vem vill gå med mej?!

Till Vildingarnas Land
(eller Where the Wild Things Are).

"There's one in all of us"..... I like it!!!


Kommentarer
Postat av: mamamaro

jaaaaaag vill seeeeeeeeeeeeeeeeeeeee den!!

Och Shutters Island. Och Alice i Underlandet. Och och.... Hmm---

2010-02-12 @ 23:15:40
Postat av: Lotta

JAG MEED!

2010-02-16 @ 11:06:50
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0