Dissad (hissad?) av bloggare

Hahaha!!!
Jag hittade precis ett roligt blogginlägg http://blogg.aftonbladet.se/2195/perma/307277/#lastComment.
Jag skrattade massor, mest för att jag kände igen mej själv i en del av grejerna, men oxå för att det var lite dum-kul. Fast uppenbarligen har bloggaren inte varit i vår butik här i Södertälje, för det är väl egentligen bara mej som sakerna stämmer någorlunda in på.
Det allra roligaste är att det inte är nån som lärt/sagt åt mej hur jag ska vara som säljare. Jag är ju bara mej själv ju. Fast "säljig". Har dock aldrig sagt att nåt är "limited edition"..... eller jo, kanske en gång. Hahaha!
Jag fick jobb pga. min personlighet (och uppenbarligen, enligt bloggen, mitt utseende). Haha!
Det var kul att läsa folks kommentarer oxå.
Kul att det finns stereotyper för allt!!!

Har fortfarande inte fått mina vinterdojjor!
Men jag fick äntligen mejl från Caliroots idag om att de skickade dom idag. Tänk om vintern hade hunnit ta slut (uhh, hemska tanke, right......?) innan jag hann använda dom! Haha!

Seriöst, jag är så förbannat jävla svintrött på vinter, snö och kyla att jag nästan dukar av.

Igår städade jag hela dagen. Röjde och vek HELA garderoben, duktigt jag vet, och tvättade massor!!!
Jag känner mej väldans nöjd so far!
Rickard lyckades muta ut mej i snön på kvällen genom att bjuda på Indisk restaurang.
Nästa gång jag har tid ska jag diska och dammsuga.

 Yes, yes... kanske skriver igen senare.
This was all I had for now.

Ha det så jäkla schysst, nurå!

Kommentarer
Postat av: Anna Vässmar Sjöberg

Vet vi ju att du är den bästaste säljaren i hela vida vrääälden!! Dessutom snyggigast!!! Kan det bli bättre?

Puss

2010-02-08 @ 09:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0