Vuxenpoäng!

Jag har varit ganska duktig och vuxen den här veckan känner jag:

*Jag har kört en massa bil och känner mej bättre på det än någonsin, fickparkerat lite oxå!
*Jag ringde farfar och hade ett jättetrevligt samtal!
*Jag tog itu med mitt gigantiska, mossiga diskberg- rent och undanplockat!
*Jag svinstädade badrummet idag, slängde massa grejer och skrubbade golv, väggar, toaletter och handfat!
*Jag målade ÄNTLIGEN färdigt Rickard julklappstavla och åkte och lämnade den i hans rum i smyg.
*Jag har lagat mat och bakat äppelpaj!

I fredags hade vi en jättetrevlig fredagsmiddag! 7 pers (5 från början) handlade, lagade mat, bakade, grillade och diskade tillsammans. Askul! Skönt gäng!

Jag njuter lite i smyg av att pappa och Lisa är bortresta! Jag längtar efter dom, men det har varit underbart att ha bil och tillgång till pappas stora hus! Rickard och jag har övernattat där två gånger och haft minisemester! Supermysigt och lyxigt!

I morgon och på fredag är det Carlings som gäller och helgen är leeeeedig!!!
På lördag ska älsky och jag till Årsta och äta middag med mamma, Håkan, min kusin Micke och hans tjej Veronica! Det ska bli väldans trevligt!

Åh, juste!!!
I söndags gick ju jag på Hoffmaestro & Chraa-spelningen på Berget tillsammans med Saskia!
Fy fa-an vad BRA dom är alltså! Och vilket jä-ävla drag det var!!! Underbart och fantastiskt x42000!
Är så glad att jag kom in! ;D

Såpp!
Loving life!!!

(Marre borde vara framme i Kyoto nu! Jag är så glad att hon kom iväg! Men jag saknar henne redan... ORIGAMI!!!)


Kommentarer
Postat av: Tove

Och du snäckan, det är inte dåligt att fickparkera med en sån bil heller! All heder till dig! <3

2010-04-07 @ 23:14:39
URL: http://tovelicious.blogg.se/
Postat av: Cat

Taaack! :D

2010-04-08 @ 01:31:02
URL: http://smellslikecathrine.blogg.se/
Postat av: Mami

Vicken Peppis! Jag är sååå stolt över dina vuxengrejjor!

Och allra stoltast & gladast är jag över att du är en sån fantastiskt härlig person!

Tack för det!

Kramar i miljarders

2010-04-08 @ 15:20:08
Postat av: Marroo

Jag älskar dina blogginlägg, de är mysigast! Satt du och skrev det här på jobbet? :D

Saknar dig med jätte mycket men det låter som att du har det super! Njut lite till av er lilla "minisemester" och övertala Rich att köpa en bil hehe. Mera inlägg vill jag ha som vanligt ^^

Puss på dig sötaste Cathamari!

2010-04-08 @ 16:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0