Kanske det argaste inlägget nånsin.

Jag håller på att bli galen...
Är på jobbet just nu och mitt tålamod började tryta så fort jag kom hit... Hur kan man vara så oduglig efter så pass lång tid??? Och när jag säger "oduglig" menar jag ODUGLIG!!! Och jag pratar inte om mej själv utan den andra personen som jobbar här ikväll.
Jag sa till Mr. Bruker när vi var ensamma att jag antagligen skulle komma att bli vansinnig under kvällen, men att jag skulle försöka hålla mej lugn och försöka att inte vara elak (som jag lätt blir mot folk som är dumma och inte fattar nåt).
Det räckte med typ två meningar ur den andras mun så började det koka inom mej... Jag har aldrig varit med om nåt liknande! Men jag höll mej ändå relativt lugn, höll ögonen enbart på Mr. Bruker tills den andra gick ur rummet, jag skakade av mej ett litet psykbryt genom att ruska huvudet, hoppa på stället lite tyst och stirra lite på Mr. Bruker som sa "Ta det lugnt", med en förstående blick och en snabb bokstavering. Jag nickade och tog några djupa andetag.
Han har hjälpt mej att coola ner mej genom att lyssna på radio och ställa frågor till mej om artister och vad "Hollow" betyder osv. Han har en fantastiskt lugnande inverkan på mej. Vi förstår varandra.

Idag sitter jag vid Rickards macbook som han så vänligt lånade ut till mej! Den är väldans bra och jag har bestämt att nästa dator jag skaffar kommer definitvt att vara en mac.

Usch, jag har varit lite butter ända sedan mitt senaste nattpass, för jag trodde ju att jag skulle få en helt ledig tredagarshelg. Nope, jag hade visst missat att mitt lördagsnattpass infann sej just denna helg. Jävla sepeskit!!! Och så får man jobba med det största nötet sedan urminnes tider... Perfa!

Jag skulle behöva vara ledig på riktigt ett tag känner jag... Jag är så trött hela tiden. Sover jättemycket och vaknar med ont i huvet. Lite mer Teneriffa skulle sitta som en smäck right about now...

Ser fram emot flytt, sommar, festivaler, vänner, umgänge och värme!
Ser även fram emot imorgon bitti då jag får krypa ner hos min älsky och bara må bra...

På tisdag efter jobbet ska jag åka till Stockholm. Närmare bestämt till Söderkällaren. Där ska jag möta de andra jeansansvariga från vår region och pratas vid, dricka öl och bonda lite! Det ska bli svinkul och jävligt intressant!

På tal om jeans (måste ju promota lite här oxå...): Vi har Jeansrensning på Carlings nu, massor med brallor för både kill och tjej. Ta en titt om du måste...

Nu ska jag göra nåt annat, forsätta rädda liv, sura, försöka att inte vara trött och sur och förbereda mej på att det kommer vara jag som får vara vaken hela natten istället för halva... Jag kommer väl inte våga annat... Najss...

Tack för tacosarna!

Kommentarer
Postat av: Marroo

Oj jag kan föreställa mig hur arg du måste ha varit för att skriv det här inlägget... Hmm hur kan det komma sig tro...



Håll ut håll ut är väl det enda jag kan säga... Sitt vid datorn så kan vi kanske prata, det lär vara morgon här då ^^



sköt om dig kraaam

2010-04-28 @ 14:36:07
URL: http://marikanouta.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0