Aprilsnö, stress och mys... och dåliga rubriker.

Vilken stressig vecka detta har varit!!!
Jag har varit trött och grinig och känt mej allmänt otrevlig mot alla jag bryr mej om. Förlåt mej!
Nu (när jag slutat kl 08:00) börjar min första riktiga helg på länge! Tre hela dagar får jag ta det lugnt och bara göra det jag känner för!

I måndags skrev jag på kontraktet för min nya lägenhet, den ska det minsann flyttas in i, banne mej! Den 1:a juni, serrö!
Sen hängde jag mest med Kicki och myste runt, drack kaffe, handlade på Ica Maxi och åkte bil med Hoffmaestro på högsta volym!

I onsdags sa jag upp min underbara gamla lägenhet som jag kommer sakna extremt mycket. Och igår skrev min kära kollega Thomas på kontraktet för just min underbara gamla lägenhet!!!
Det känns så otroligt skönt att han ska flytta dit!!!
Dom kommer få det härligt tillsammans!

Phew! Efter ett litet avbrott med minröj (vann på det 25:e partiet...) kanske jag kan fortsätta skriva lite!

Det var en riktig skitdag på jobbet (läs "Carlings", reds anm.) idag, fullt upp med skyltskrivande och förberedelser inför den stora Jeansrensningen som startar idag fredag! Dessutom fick Tove och jag ta emot 4 stycken returer, sammanlagt värda 5600 kr... Där sprack vår budget...
Det var asskönt att komma hit till assistentjobbet där atmosfären alltid är så lugn och skön! Extra mysigt eftersom detta var den månatliga torsdagen som jag och Kicki the Cutter jobbade! Kicki fixade middag i form av pommes frites (den vågiga sorten) och buffalo wings! Svingott var det! Vi hade väldans kul med herr Brukare och skojade och skrattade!

Nu ska jag kolla Ikeas hemsida efter lite schyssta inspirationsknep!

Fridens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0