Öl, bilar och lycka

Jag kan inte komma över hur bra jag har det!
Jag är ett sånt jävla lyllo!
Nuff said, jag ska inte skryta, ni fattar ;D

Inatt jobbar jag med Sara som är så mysig! Vi äter choklad och spenderade nyss två kvartar med att turas om om att massera varandra! Det var helt underbart! Det är första passet vi jobbar tillsammans på jättelänge, och förmodligen även det sista. Sara ska sluta här och styra kosan mot horisonten för att vidga sina vyer och göra saker hon mår bra av! Jag kommer sakna henne väldigt mycket!

På tal om att sakna:
Snart (på tisdag) åker Marre till Japan! Henne kommer jag sakna så det inte är sant... Men fanken vilket jävla äventyr hon ska ut på!!! Är så glad att hon äntligen är på väg! ORIGAMI!!!
Catha-Mari forever!!!

Eftersom pappa och Lisa har åkt till Boston för att hälsa på Camilla (de är förresten i New York nu och fem dagar framåt) så har jag biiil i två veckor! Det känns superlyxigt och stekigt! Haha! Friheten..... friheten...
Vi har planerat en smärre grillkväll i Ritorp imorgon kväll, det ska bli mysigt!
Stor bil = Storhandel!

Eftersom all familj är bortrest (mamma och Håkan är på Orust hos mormor och Leif) så skall påsken tillbringas på Carlings och med min Älsky, första året utan påskägg (förutom det från pappa, såklart! Tack pappa! Rickard tackar oxå ;D) och påskmiddag och såna därna triviala kristendomseftersläntrande traditioner... We'll be fine.

Carlings vårnyheter är grymt skadliga för min ekonomi... De skulle lika gärna kunna skita i att ge mej lön och bara skicka ett stort jävla presentkort istället... INTE okej!!! Fulare grejer till Carlings, tack.
På tal om fula kläder så köpte jag ett par jeans till Rickard i förrgår! Haha! Fula-tvärtomspråket!
De är jättefina och sitter perfekt! Diesel Krooley- träffsäkert värre!

Igår efter jobbet åkte mamma och jag tåg tillsammans! Det var mysigt! Hon gick av i Årsta och jag på Centralen. Där mötte Rickard mej och vi käkade Burger King och skrattade åt brudar med kryckor.
Sedan tog vi tåget till Uppsala! Första gången i "Staden full av stressade och deprimerade ungdomar" (enligt Marre, eftersom Uppsala är en studentstad och studenter är stressade och deprimerade hela tiden).

Mitt första intryck av Uppsala var att det var väldigt dimmigt och att de som bor där inte tycker om bra musik.
Anledningen till att vi befann oss i Uppsala var att Charlie Skaville skulle spela på nån B-pub.
Resten av bandet + några andra sköna lirare var redan där. De hade tagit en Berras-bil upp och satt på puben och fraterniserade.
Älsky och jag gjorde dem sällskap, drack öl och hade riktigt trevligt!

Spelningen var bra men de fick bara hålla på i tjugo minuter för att ägaren tyckte det var för lite folk. Vilken pitt-fitta...
Vi drog med några inhemska fans till bandet, vidare till en krog som spelade bättre musik och hade lite skönare crowd. Med undantag från ett gäng blonda brudar som stirrade assnett på Cilla och mej när vi försökte mingla runt och ha det trevligt, det var nära att det blev catfight! ;) nästan...

Filmade pojkar pissande på cyklar med parkeringsböter.

Åkte hem sent sent, 6 pers i Berras-bilen, lyssnade på musik, drack öl, sov, myste och var kissnödiga.

Rickard, Johan och jag var hemma vid 3 på natten. Gjorde varma mackor med pappas toastmaster. Det satt fint det! Sedan sooooov vi, ända tills vi vaknade...

Jag blev lite lite lurad av Älsky inatt; ett läbbigt skämt som jag genomskådade, tur att det bara var på låtsas för det var verkligen jätteäckligt! Jag mår illa av att tänka på det... Haha! Annars har jag knappt märkt av att det är 1:a april... Inga bus. Skönt faktiskt, man känner sej så dum om man går på sånt.

Nu ska jag blogga (höll jag på att skriva), nej, jag ska sluta sitta vi datorn och göra nåt annat. Skriva lite listor kanske...

Godnatt och freda ur ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0