Goddammit!

Herre jesus on the cross!

Det var fanemej fyrtiotolvtusen år sen jag skrev!!!!!!!
Jag antar att alla hade gett upp hoppet helt, inklusive jag själv!
Och så -vips- tändes en lite liten låga!

En liten låga av hopp och inspiration! Ett nytt inlägg!

Det är såhär att jag har blivit med ny dator! Ett nytt litet svart tekniskt hjärta!
Det här lilla underverket tar inte tjugo minuter på sej att starta! Det här lilla underverket tillåter mej att skajpa, msna, spotifaja, fejsbooka och blogga!

Friheten är oändlig! The sky is the limit!

Jag vill tillägna detta första inlägg till min bästa vän, JILL!
Hon finns alltid där och hon är faktiskt alldeles underbar!

Nu ska vi se om den här lilla gnistan kan få tillräckligt med bränsle så att fler inlägg kan smidas ur ord-elden!

Framtiden börjar ljusna! Framåt marsch!

XoXoX

Kommentarer
Postat av: Jilly

GÄLAR! Du har ju bloggat! YEAH! :D

Prova skriv om hur du ska lämna mig på vår semester och åka till Boston så jag får åka moppe på gotland helt själv... Du är en riktig kompis! ^^;

2009-08-05 @ 13:26:16
URL: http://billyj.bloggie.se
Postat av: Cat

f'låt ju...! :( jag ska shopppppa åt deeej!!! ^,^

2009-08-05 @ 23:39:32
Postat av: Anledningen till Cats svikeri

...hoppas jag i alla fall. Eller så är det shoppingens fel, och då tar jag tillbaka mitt inläggsnamn samt min ursäkt (som kommer senare) och ändrar namnet till Camillasomärbäst.



I varje fall. Kul att du bloggar igen, lilla syster (inte lillasyster för du är ju min storasyster, höhö). Jag ska läsa varje dag, även om du inte gör nya inlägg varje dag. Troget, huh?



Jag längtar tills du kommer! Sorry Jilli. Jag vill träffa dig med ju :( Ses snaaaaaaaaart!



Love, bostonmillis

Postat av: Tove

ååå ett inlägg! me happi in pants! JA jackan rockar faktiskt...kanske ska bli höstisen? Hmm, får spara lite slantar och se om jag lägger dem på den. Vi KANSKE får in en askalas på carlings, who knows??

Fortsätt blogga duuude, jag ska länka till dig från min nu iaf så du får lite mer läsare. ;)

2009-08-11 @ 22:30:42
URL: http://tovelicious.blogg.se/
Postat av: Jilly

Blogga nurå! ;)

2009-08-17 @ 20:25:02
URL: http://billyj.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0