Ett ganska fånigt, men gulligt inlägg.

Whazzup!?
Natt natt- jag jobbar natt. Nattelinattelinattelinatt! Jo-bba natt! Pling-plong!
Inte så hemskt mycket har hänt sen sist, eller pjoo...
Två vänner hade en fnurr på tråden, som dom löste på ett moget sätt! Me proud!
Marika har blivit deporterad från Sverige för att hon var en våldtäktsman. (nee, hon pluggar faktiskt i Brighton och jag saknar henne, det var därför jag skrev så. Sorry).
Mitt hår växer!
Nova har öppnat igen! Wohoo, mina måndagar är räddade!
WMFAO (working my fucking ass off).
Har blivit vän med chefen på Facebook!!! Haha!
Har fått i uppdrag att rita två nya tatueringar till min kusins flickvän respektive polare.
Samtidigt funderar jag och Jizzle på att gadda oss igen oxå, så nu ska man tänka på det oxå. When in Rome...
Min näst äldsta kusin Micke har fått en son, välkommen till världen Jonathan!
Min mormor kommer och hälsar på nästa helg!
Jag har skaffat hemtelefon med eget nummer! Just ask...
Har fortfarande inte ringt vårdcentralen (ett ögonblick bara... jag ska!) eller veterinären angående att låta vaccinera Hiro. (Vad är det med läkare som är så skrämmande!? Önskar att alla var som Turk och J.D.).

Okej, great news my dawgs! Jag får dubbel lön den 25e! Helllllo!!!!!
Japp, det är sant! För grejen är den att jag går över från timlön till månadslön!
Timlön=man får i efterskott.
Månadslön=man får samma månad.
Jag=rik
CHA-CHING!
NyastövlarfrånScorettochännumerdojjorfrånSneakersnstufftexJamaicafärgadeadidas
ochgulaellerorangeareebokssomärascoolaåkatillstockholminförskaffahoodiefrånbik
bokomdomharkvardenjagvillhaochbesökanågrafleraffäreranyonecaretojoin?Kanske
köperjagettPS2oxåochjustejagskabetalaräkningaroxåhmmvadmer?Semesterkanske?
Investerar jättejättegärna i antiAIDS-kläder oxå! Peppa en tisha designad av Timbaland!

Jill, asså dude, bilden av den där satans handen du hittade vägrar lämna min hjärna! Den har typ bränts fast på näthinnan. Gross! Fattar fortfarande inte hur han får på sej kläderna...

Just nu saknar jag tiden då man arbetade i orangea overaller som glänste i den varma vårsolen, ljudet av tusen måsar och milda brisar fyllda av oidentifierbara dofter... Good times...

Det här vädret som pågår nuförtiden är typ det sugigaste nånsin, det är som om november kom och bestämde sej för att aldrig aldrig försvinna. Hörde rykten om att det skulle bli värsta stormen typ precis just nu, men jag vet inte om den kommit, för jag sitter i isolering.

Om tre timmar får jag gå hem och försöka maka up för lost time med med min katt. Han blir svinledsen när jag går hemifrån vid tjugo i åtta på kvällen, är borta tolv timmar, kommer hem tjugo över åtta på morgonen och går och lägger mej.
Han protesterar med sylvassa kattungetänder och klor. På mina ben. Under täcket. När jag försöker sova. För att ÅTERIGEN gå upp och gå till jobbet för att tjäna pengar så att jag kan köpa kattmat. Men han förstår inte det än... Han är ju bara ett barn.
It's breaking my heart...

Hoppas på mer redogörelser från Maru om hennes fishandchips-vistelse.
Hoppas att Jill och Acke får det asbäst (haha asbest) i faraonerna och pyramidernas land, akta er för kamelerna!
Hoppas Josse gillar sitt nya smeknamn som jag ska ge henne: Chocolate Bear. (Jag är Vanilla Bear)!

Ha det bäst, ingen protest!
Peace out!

Kommentarer
Postat av: Cat

Jag var (och är fortfarande) väääldigt trött när jag skrev det här.

2008-01-19 @ 05:20:14
URL: http://smellslikecathrine.blogg.se
Postat av: Jilly B

Du var (och är fortfarande) underbar när du skrev det här!

2008-01-19 @ 11:41:33
URL: http://insidelingo.blogg.se
Postat av: Jilly B

Leka på söndag? Jag ringer dig ikväll. Jag LOVAR!
... Jag vill shoppa med dig även om jag inte får dubbellön. En AIDS tröja på H&M ska man väl kunna införskaffa. Stövlarna på Skorett kan jag bara drömma om och det gör jag ibland. Dom vaknar till liv på natten och kommer till mig. Dom bara står i hallen när jag vaknar! Du vet säkert vad jag menar. Uhm, ta och ring vårdcentralen någon gång! Nu har du ju hemtelefon! No excuses. Pussda! Vi rings.

2008-01-19 @ 12:06:56
URL: http://insidelingo.blogg.se
Postat av: Jilly B

"Marika har blivit deporterad från Sverige för att hon var en våldtäktsman" - haha läste och krattade högt! Glömde även att jag just då satt i telefon med en hyresgäst...

2008-01-29 @ 08:56:45
URL: http://insidelingo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0