There's a good reason these tables are numbered honey, you just haven't thought of it yet

Godmorgon!

Klockan är 19:04 och jag vaknade för en timme sen!
Har jobbat natt fredag och lördag i Nyköping. Först klockan middag idag fick jag gå och lägga mej i min säng.
I och med min sagolika tur (Obs! Sarkasm) med jobbschemat missade jag min Jills födelsedagskalas i fredags...:(
Men dom verkade ha jättetrevligt!!!!! Själv satt jag i ett mörkt rum och kollade V för Vendetta och Animal Planet (favorit just nu: Djurpoliserna).

Camilla har sin ??? här just nu. Dom sitter i vardagsrummet och kollar på thailändsk film.

Oh Oh OH!!!!!! Vet ni!!??? Jag har lärt mej busvissla! På riktigt!!!!! Det går för det mesta iallafall :)

Jill och jag är snart klara med väggen på Nova! Det blir jättejättefint! Vi är allt duktiga vi!!!

Våra Camp-tishor inför Reading är även färdiga nu! Dom blev asballa! Shit shit shit vad jag hoppas att det har slutat regna och svämma över när vi kommer ner dit!!! Om jag hade velat ha vattensäng i tältet skulle jag tagit med mej det istället (varning! Urusel humor!).

Snart ska jag ner och äta frukost eller middag eller vad det nu blir...
Det blir perfekt ,för då kan jag tänka ut nåt intressant att skriva om istället för att bara slösa på vit bakgrund.

Happ. Tillbaka. Maten var jättegod! Nån asiatröra med kyckling, sparris, broccoli, paprika, cashewnötter och kokossås. Tack pappa.

Ja, kära vänner... det här får nog bli allt för den här gången. Ledsen att det blev typ världens tråkigaste inlägg någonsin. Nästa gång hoppas jag att jag har nåt intressantare att skriva om.

Alright, take care! Bye-bye then.....
                                    / "Cool Cat"

Kommentarer
Postat av: Billy J

Hey sweetcakes! Kul med en uppdatering! :D FINALLY! Ses svintidigt imorron! Skönt att höra att du är KLAR med busvisslingen ;) Grattis till det btw (: xoxo

2007-07-29 @ 23:41:34
URL: http://insidelingo.blogg.se
Postat av: Anonym

tänk om man skulle uppfinna en sko som man aldrig behövde köpa en ny av. utan istället fäster man bara på en ny front när foten växer...

2007-07-31 @ 19:05:11
Postat av: Cat

Juste fan! Det var den bästa idén nånsin ju!
Vi tänkte inte på att sulan faktiskt kan slitas sönder under åran oxå... haha

2007-08-01 @ 00:46:26
URL: http://smellslikecathrine.blogg.se
Postat av: Anonym

men det kanske är en super-sko som aldrig slits! :O

2007-08-02 @ 12:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0