Piss ute, te i fågelholken.

Sitter i min fågelholk med regnet pissande utanför.
Med en kopp rooibos-te, likt Mma Ramotswe filosoferande över livet, universum och allting.

Sommaren verkar ha gått på semester tidigt i år. Antagligen till ett ställe som inte behöver mer sol än det redan har. Bitter orättvisa. Jag tycker man ska göra det man ska, sen kan man gå på semester.

Jill är i Mottala, Marika är på Way Out West i Göteborg och jag spenderar en helg med mig själv. Tur att man har trevligt sällskap, annars hade det lätt kunnat bli tråkigt *blinksmiley blinksmiley*!
Närå, jag har det ganska mysigt faktiskt! Har ju Hiro, Kate Nash, te, Katamari, skräckfilm, Damernas Detektivbyrå, lösgodis och en ny toalettsits i solid ek!

Dessutom har jag en ny mobil som jag är asnöjd med, än så länge!

Väldigt väldigt snart åker Jill och jag och hälsar på Dave i Leicester England! Jag lääängtar! Måste bara boka biljetterna!

Jag längtar! Dags att söka rätt på le passport!

För övrigt flyttar min lillasyster Camilla till Linköping imorgon. Jag kommer sakna henne massor!!!

Håller tummarna just nu för att Jill får jobbet hon sökt!


Utsikten från min holk... Uppiggande värre.

Sådär, bloggat och klart!

XXX Cathamari!





Kommentarer
Postat av: Billy J

Cathamari! :D Hämma igän! SNART ÅKER VI! :D

Du har en jäkla mysig holk du. (:

2008-08-10 @ 15:22:26
URL: http://www.myspace.com/theprincessdollz
Postat av: Anonym

VI SKA ÅKA TILL ENGLAND!!! :D

2008-08-13 @ 08:21:50
Postat av: MARRMARRMARR

Din holk är förjäkla underbar ska du veta. Fixa en loftsäng och tryck in en soffa under så ska du se att holkkänslan minimerar ;)

Men som sagt, den är mysig som den är. Is yo place damnit!

Nu ska jag ta till mig en kopp te, maten tar evigheters evighet... Stupid delivery... Stupid junk food cravings... gagaga pussa

2008-08-14 @ 14:53:45
Postat av: Tessi

tack :D underbara lillkille

2008-08-18 @ 08:52:19
URL: http://tescho.blogg.se/
Postat av: Bus

Hej söt! Äntligen ett livstecken ifrån dig här på nätet... hahahaha. Hoppas att du mår bra. Vi måste ses snart allihopa igen! =) Puss!

2008-08-18 @ 12:43:44
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se/
Postat av: Bus

=) Jo lilla fröken där inne ser till så att jag inte glömmer bort att hon finns... Någonsin.. hehehe. Så jag antar att hon mår rätt bra. Det börjar väl bli lite trångt. Kan knappt hålla mig tills Dessi får ut sin så jag får tips av henne... =) Puss

2008-08-19 @ 12:52:19
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se/
Postat av: Fredriiika

Tjohej Cathrine :) Fredrika här!



2008-08-19 @ 14:51:43
URL: http://gelwax.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0