My very first...Ever!

Tja, hej.....hello..typ

Ja, what 2 write?? Alla verkar ha blogg nu, so why shouldn't I b 1 of 'em?!
Vad kan jag skriva 2 catch peoples' intrest?
It's really Marres (steeldrops) fel att jag skaffade en... och hennes kusins fel att HON skaffade en... vet inte vems fel det var att HON skaffade en... men..I'm blaming that person.. heeh ^^

Nu ere sahar att detta ar min nast sista dag i England..
Nu har jag bott har i nastan 10 manader... Det kanns mysko att lamna detta underbara land och alla dess underbara innevanare...

I lordags var jag i Croydon for the last time... Croydon... da ghetto... my peoples...
Tog farval av tva av dom; Saya (partypinglan) och Aaron (don't cha know who I AM?!) naaaww..
Synd att man inte fick traffa George, men men... Peace out man!

Det ska bli ASSKONT att komma hem!! Mina vanner och min familj!
Ska kolla film! Pierca mej (haaaaaahh emu)! Softa! Umgas! Kora bil! Och skaffa jobb... hm

Vad jag har lart mej under helgen:

*Lita aldrig pa Parcel Force!
*Se aldrig Saw III (jag har inte sett nan av dom filmerna och ska aldrig gora det!)
*Nar du tar farval, gor det ordentligt! No regrets! Closure!
*Carpe Diem! (det ska jag fan tatuera! basta installningen till livet)
*Mama ar en asbra tune! Marre (eller ska jag saja Joanne, glom inte autograferna! ;) )

Det var val allt for idag, kanner redan att det har var mycket roligare an vad jag trodde! Maybe i'm hooked...Oh well.. jag vet ju vem jag ska blama!

For real!

Peace! XxxCATxxX


Kommentarer
Postat av: Jilly Billy

You're one of us now! ^^

2006-11-06 @ 20:37:38
URL: http://insidelingo.blogg.se
Postat av: K to the A-K-A-N

Hey ho, let's go.

Blogg.se är ju mycket coolare än blogspot.com, aiit!
Välkommen in i sekten.

2006-11-07 @ 10:37:54
URL: http://originalet.blogg.se
Postat av: Marre

Sorry Cathrine, blev ingen autograf =/ Dom var riktigt strikta och fittiga med allt, bara EN per person.

Men snart kommer du hem för fanken! Eek längta :D:D:D

2006-11-08 @ 00:22:48
Postat av: ANJA

Hej, skulle du kunna vara jättegullig och radera dina två kommentarer du fått från originalet.blogg.se?
Jag vill blogga som det namnet, men eftersom google har sparat kommentarerna kan jag inte det. Tack på förhand!

2008-04-27 @ 10:59:53
URL: http://anjaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0