Guess who's back...!?

Jaha, så var man tillbaka!!
Och det är sjukt kul!!!
Det är så underbart att ha kompisar!!! Helt underbart!! Jag har saknat er så otroligt mycket!!

Jag har egentligen inte gjort så mycket sen jag kom hem i onsdags... jag har typ bara hängt på Nova, spelat kingdom hearts 2 med min fina lillasyster och bara så... uhm...

Jag ska till arbetsförmedlingen imorron 09.30...........................................................................................................................
KUL...
Sen ska jag till min jillybilly och vi ska mysa!! Wii

Josse kommer till mej på fredag!! jag längtar!

Gud vilket ASTRÅKIGT inlägg... jag ber verkligen om ursäkt... haha
Jag är väl trött eller nåt... det var en massa jag ville skriva, men jag orkade inte...

Vad jag har lärt mej sen jag skrev sist:
*Jag har ångrat mej och vill faktiskt se Saw filmerna nu....
*Camillas pojkvän är trevlig!
*Man KAN lita på VooVit! Fick sista lådan idag!
*Min farfar har jättelångt hår och inga tänder!
*Kingdom hearts 2 är lättare än ettan.
*Jag har världens bästa vänner!!!!!

Tack o hej
Leverpastej

Peace

Kommentarer
Postat av: Jilly Billy

Msn moment 00.12 14/11-2006 haha vi älskar dig!

2006-11-14 @ 00:10:42
URL: http://insidelingo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0