FRIII!! Fri....fri?? FRISTÄLLD!!

För jag e friiii som en fågeeeel! Friiiiiiiiiiiiiii som en fågeeeel!!

Eller??

Asså, jag känner att jag börjar bli rastlös! Jag menar, jag älskar att sitta nere på NOva med mina skitnajsiga mates, men det är nåt som fattas... Jag har lixom inget att göra...
Eller jo, jag söker ju faktiskt jobb nu... men det går så jäklarns långsamt!!

Sen jag kom hem från England så känns det som jag gått tillbaks i tiden...
Jag är tillbaka i cafeterian på Blombacka o spelar neger o pressi med gamle Jill!
*JÄVLA DELICATO-SKIT!!!*

Det är asmysigt och så!! Det är det verkligen!!!! Men det känns som jag gett upp en massa för ingenting om du fattar vad jag menar!? Fast det är fler plus än minus med att ha kommit tillbaka hem igen, fan!

Nej!!!
Vet du VAD!??? Jag ska bara ta den här arbetslöshetssituationen som en liten mellanlandning, en paus efter allt mitt hårda arbete! Även om det råkar vara så att jag är i desperat behova av lite dough...

Jag håller ju fan på att söka jobb just nu!!! Vad mer kan jag göra lixom?? Jag kan ju bara göra mitt bästa och hoppas på att arbetsgivare vill ha mej... Eller hur???

Träffade Hanin idag för övrigt!! :D
Jag stog utanför Åhléns och bara låssades vänta på nån, och så bara kommer hon!

Tjejkväll på måndag för övrigt!! Påminn mej om att jag ska baka kladdkaka!!

Annars tycker jag det var en bra dag! Verkligen! TP o massa kortspel med Patrick!

EMOSARNA hade iallafall slutat lipa idag! Tack!


Vad jag lärt mej sen igår:

*Jag kan inte slösa med pengar längre
*Massa onödig info från TP
*Min CV måste finslipas
*Camillas nya frisyr gör att hon ser ännu sötare ut än vanligt!
*Snö=bättre än iskallt regn!

Until next time, bitches!

P.S. Princess Josie kommer imorron!! Wihuuu!

Peace out!
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


Kommentarer
Postat av: Jilly Billy

Friställt, fritidsutforskare, heltidsledig... Vad mer kan man begära? ;P x0x0

2006-11-16 @ 23:03:13
URL: http://insidelingo.blogg.se
Postat av: Da Marv.

GLÖM INTE KLADDKAKA PÅ MÅNDAG!!!!!!!!!!!!!!

JAG HAR INTE ÄTIT KAKKLADD PÅ FLERA ÅR!!!!!

Börja pluggish? Arbetslöshet suger ärtbanan.

Tack och hej.

2006-11-16 @ 23:05:47
Postat av: kaka

Jag pratade med min chef igår om jobb. Han mumlade något på finlands-svenska och gick. man får försöka hitta rätt läge att snacka me han, för när han är stressad är han på skithumör o då ska man hålla sig borta helst. :)

2006-11-20 @ 17:08:37
Postat av: Spittie

Han den där Patrick låter riktigt cool och bra på TP!

2006-11-21 @ 21:09:44
URL: http://spittie.blogg.se
Postat av: Kackackakan

:) ses imorn!

2006-11-22 @ 16:31:01
URL: http://originalet.blogg.se
Postat av: ANJA

Hej, skulle du kunna vara jättegullig och radera dina två kommentarer du fått från originalet.blogg.se?
Jag vill blogga som det namnet, men eftersom google har sparat kommentarerna kan jag inte det. Tack på förhand!

2008-04-27 @ 11:00:08
URL: http://anjaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0