Åh, va bra!

Jag vill bara säja hur otroligt tacksam jag är för att ha världens bästa vänner!

Var hos my Jilly [Djill'eh] igår natt! Vi hade myskväll med playstation 2 o vattenpipa!
Måste bara säja att Jills mammas mat är god!
Mobilterrade en sovande Maruschk (ca 50 missade samtal, 5 voicemail och X antal sms). We love u M!
Försov oss imorse och Jill kom försent till la arbetsplats á la Café Nova.
Men det va ok.

Vi tog bussen till Nova och sådära... J tillverkade tryck till senapsgula linnen!

Sen kom min mamma dit när vi va i verkstan med Acke (som äntligen fick sin tonfiskmacka idag).
Sen gick jag och min mamma därifrån; jag skulle gå till Lina (som i stadsdelen Lina, inte guzznamnet..) för att klippa min lilla farfar som började se ut som Tomten med Jesushår...

Klippte farfar askort! Han blev assnygg om jag får säja det själv!
Min farfar är faktiskt den bästa farfaren som existerar! Han är så otroligt cool och klyftig!! Man skulle aldrig kunna tro att han är 82!!

Kom hem med hjälp av pappa o hans bil, åt vegetarisk middag som syrrorna lagat!
Skrev en CV att visa för arbetsförmedlingsungdomsgruppsmänniskorna imorron. Hoppas den duger...

Jag vann förresten på TP igår! Jill, jag säjer bara teamwork! ; )

På fredag ska Josse komma hit!! Jag längtar sååå!

Vad jag har lärt mej sen jag skrev sist:

*Jill är förskräckligt underbar!
*Om en EMO gråter, gråter alla EMOS
*Sagges låt är cool
*Hur man kommenterar andras bloggar på den här hemsidan
*Att jag är bättre på att klippa hår än jag trodde.
*Att jag har möjligheter!

Tack till er som läste detta! Ni är häftiga!
PEACE, LOVE AND UNDERSTANDING

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXCATXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Kommentarer
Postat av: Marooo

Snacka om seg människa. ORKA SOVA när mina lovelies ringer boohooo. En annan gång fåre bli. Det varså trevligt sist =)=)
Härligt att se att du bloggar lite merraa, ska glutta lite oftare.

Pussen!

2006-11-15 @ 23:12:17
Postat av: Jilly Billy

HAHAHAH Älskar din "Vad jag har lärt mig sen sist" lista! :D Hahaha så jävla bra! :D Love you! x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x

2006-11-15 @ 23:19:12
URL: http://insidelingo.blogg.se
Postat av: Jilly Billy

HAHAHAHA kan verkligen inte sluta skratta! *Om en EMO gråter, gråter alla EMOS" HAHAHAHAHAHAH

2006-11-15 @ 23:19:58
URL: http://insidelingo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0